onsdag

Besöket hos barnmorskan gick bra. SF måttet är fortfarande stort men jag följer den kurvan perfekt så är väl alltid något.
Pratade en hel del hur det kommer se ut framöver och så. Börjar bli lite orolig inför allt men det ska nog lösa sig som med allt annat.
Annars ligger bebisen fortfarande med huvudet nedåt och allt annat såg bra ut.
Mitt blodtryck är lika lågt som vanligt så inte lustigt att jag får mina obehagliga hjärtrusningar.

Gick in mot stan efter besöket och stannade på BR leksaker där jag köpte varsina presenter till ungarna bara för att de är så duktiga och somnar utan bekymmer och sover hela nätterna i sina sängar.

Hämtade hem dom och lekte ute i det fina vädret och fikade och så.
Pluggade en hel del. 

Nu kollar jag på greys. Spännande.


Helt otroligt att det här redan är hela två år sedan idag! Så liten plutt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0