tisdag

Ligger för stunden i soffan och myser med denna kille. Han går mg på nerverna fullständigt nu för tiden. Sedan han kasyrerades har han blivit betydligt mer busigare. Han har b.la börjat hoppa upp på diskbänken för att ta tag i disktrasan och sedan ta ner den på golvet. Usch!




Hämtade Felicia först idag. Hon tränade zumba som de ska ha uppvisning på om en vecka på fritids. Ska bli spännande att se!
Vi cyklade sedan för att hämta Eddie och sedan vidare till affären för att hälsa på gubben i huset som skulle jobba över (som vanligt) till 19.
Jävligt surt att Samir hade kommit in 10 minuter efter att vi hade åkt därifrån. Vet en viss person som hade blivit överlycklig över att möta honom. Felicia också säkerligen men speciellt Eddie tror jag.

Annars har jag passat på att myst med ungarna och varit ute lite.

Imorgon väntar besök hos bm igen..
Ikväll har mitt högerben spelat spratt på mig. Sån jävla kramp i underbenet, obehagligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0