torsdag

T kom hit tidigt imorse. Hade blivit något missförstånd då jag inte trodde det men fick ett samtal vid 21 igår om att hon skulle komma så straxt efter 07 imorse kom hon och åkte hem efter 18 ikväll. A åkte även han också då
Fullt ös denna dag med andra ord.

Min pappa kom vid 16 till oss i eftermiddags då han inte firat Felicia än. Jeff slutade inte så lång tid efter det att pappa kommit heller.

När Jeff åkte iväg för att skjutsa hem pappa och handla lite så ritade jag med barnen och tog även fram lite fingerfärg.

Nu sover alla barnen sedan ett tag tillbaka. Jag börjar också bli riktigt seg.

Imorgon kommer Erica och ska sova här då vi har bokat en tripp till Ullared vid klockan 04 på lördag morgon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0