lördag

Åskat och regnat som aldrig förr här idag. Jag och mina grabbar tog en sväng till tornby för att b.la köpa en sängmobil till Charlie.
Då regnet öste ner som tusan sprang Jeff och Eddie in i leksaksaffären medan Charlie och jag var kvar i bilen. Rätt vad det är så blir det alldeles vitt utanför och en jäkla smäll, blixten slog ner något äckligt nära så jag har nog aldrig varit så rädd. Usch.

Åkte sedan hemåt och hann vara hemma ett tag innan prinsessan kom hem från sin farfar och Marita.
Resten av dagen har vi tillbringat hemma med en massa mys framför film och maten fick bli tacos.

Ikväll är Charlie riktigt orolig och kommer inte till ro ordentligt. Han ligger och gnyr och vänder och vrider på sig i sin säng, de andra sover.

..om ändå en annan kunde lyckas somna någon gång då jag vet att jag kommer vara vaken minst två timmar sammanlagt inatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0