tisdag

Idag känns det som jag blivit halvt överkörd. Huvudet bankar som aldrig förr och gjort de senaste dagarna. Igår la jag mig för natten vid 21 tiden. Jeff fick ta nattningen med Charlie.
Lillkillen har blivit sjuk. Förkylningen blir bara värr och värr och ibland kan han knappt andas så inatt har jag sovit som på nålar. 
Nu har han snart sovit i tre timmar bortsett från att han vaknat till ett par gånger bara men somnat om igen.

Eddie och jag har ätit mat och väntar nu på Felicia. När hon kommit hem från skolan ska vi iväg in mot stan.

Hoppas att vi mår bättre snart för det här är inget roligt alls.
Min huvudvärk kommer ju garanterat inte bli bättre när jag ska försöka vänja mig med mina nya glasögon sen heller. Förresten, jäklar så dyrt det är med glasögon! Bara bågar för typ 2000:- styck och sen glas för 2500:- 


/Sliten morsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0