torsdag

Förmiddagen spenderades hemma med två stora ungar som bråkade hela tiden medan den lilla hade ont i magen.
Efter lunch så kom Jeff hem från jobbet för att vara snäll och följa Felicia till sin kompis där hon skulle vara och leka medan jag och mina små grabbar åkte in till BVC i stan.

Charlie har vuxit som ogräs! Grabben har gått upp 1 helt kilo på en måndag och vägde nu 4820 gram om jag inte minns helt fel och är hela 58 cm lång! Med andra ord så behövs det köpas en helt ny garderob med en storlek större i kläder.

Eddie hade också vuxit och vägde nu 16.1 kilo och var 101 cm lång, 4 år gammal. Duktig kille!
Hörseltestet gick galant medan synteser kunde gått bättre och ska göras om. Eddie har själv sagt ibland att han ser dåligt och skulle behöva glasögon. 
Valde även själv att ta en tid för honom att träffa en logoped då han har ganska svårt för att uttala G och K rätt.G har ofta en tendens att bli G och K kan ibland låta som T istället.

Kom hem vid 18 till Jeff och Felicia. Sedan dess har jag legat i sängen och vilat/sovit pga migrän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0