onsdag

Var en riktigt förväntansfull tjej som skulle ha skridskodag med skolan idag.
Felicia har skrivit in det i sin almanacka sedan länge tillbaka. Hon skulle egentligen varit med Jeff på jobbet till 8 då han skulle skjutsat dit henne men han fick börja redan vid 6 imorse så det kändes lite väl tidigt när hon lika gärna kan få sova.
När Jeff hade hämtat upp henne knallade grabbarna och jag bort för att lämna av Eddie.

Charlie och jag har bara myst här hemma idag. Igår började han plötsligt klappade händerna. Ungen reste sig även halvvägs upp från sin matstol. Självklart har vi alltid koll på honom när han sitter där i. Han har ett bälte i den men vi har avvaktat men det men nu kan jag lova att han kommer ha det framöver. Busunge. Nöjd var han iaf.





Vädret idag har inte varit det bästa direkt. Jag letade fram mina regnbrallor och regnjacka. Oturligt nog låg mina stövlar i bilen... Måste sätt riktigt snyggt ut när jag kom men gympadojor till 👍🏼
Spenderade tiden från att vi hämtade Eddie till att Felicia slutade ute som vi gjort den senaste tiden. Idag var ju väskan riktigt tung också.
Felicia hade haft en jättebra dag och åkt massor. Hon sa att hon ramlade lite i början och att det inte hade gått så fort men sen gick det jättesnabbt och hon hjälpte andra och höll dom i handen. Det är mammas tjej det!

Då Felicias inneskor i skolan plötsligt fått andra fötter och försvunnit åkte hon och Jeff iväg och köpte nya förut. När de kom hem säger Felicia massor (säkert 5 andra barn) namn på andra tjejer som har likadana tofflor. Det blir nog bra det där.

Nu är all tvätt hängt och ungarna är pussade på en sista gång för idag.
Dags att försöka slappna av och få sig lite sömn.

Imorgon är det dags för de vardagliga sysslorna igen och bara säga hej till gubben när han slutat jobbet för att åka vidare till mitt egna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0