tisdag

Inatt kom en oinbjuden gäst, magsjukan..
Felicia blev den första att drabbas. Får se om vi andra råkar ut för det, vilket är högst troligt. Ett under om iaf inte jag åker på det eftersom jag har pysslat hand om henne idag. Första kräkningen kom i eftermiddags och sedan var det lugnt. Kom en till nu för en dryg timme sedan. Som jag skrivit innan så har Felicia en släng av emetofobi också. Dock så var hon hur duktig som helst idag. Så stolt över henne så jag kan spricka!
Tror hon reagerar värre när andra gör det.




Så, med andra ord har dagen varit väldigt lugn. Eddie fick vara hemma från dagis eftersom jag helst inte vill att han går dit och smittar massor ifall han har något i kroppen. Vill inte ha det på mitt samvete.
Kan meddela att han har klättrat på väggarna här hemma. Släppte ut honom en stund förut men han klarade av att vara ute i typ 10 minuter innan han ville in igen.

Felicia har velat ha mig nära hela tiden typ så frisk luft för mig och Charlie har det varit dåligt med idag.

Jeff slutade vid 18 men åkte iväg på möte i Linghem direkt..


Annars är det väldigt mycket oro här hemma just nu. Ångest. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0