lördag

vill börja med att skirva att jag hade rekordmånga besökare igår :) mkt, mkt trevligt. det vill vi se mer av tack. alltid kul att någon uppskattar att sitta och snoka runt i min blogg (:

hade ju tänkt att vara duktig och gå och lägga mig tidigt igår. kom i säng vid 11 tiden. sov en timme, vaknade. och har absolut inte kunnat somnat om igen! :O
tror nog att det kan bero på att jag vet att jag ska vara ifrån felicia hela dagen och går och oroar mig för det massor i onödan..
håller på att bli tokig. hur fan ska man palla med en dag med massa gamla kärringar och gubbar som går runt och kör sönder hälarna på en hela dagen på ullared när man är så trött?!
det återstår att se. men det ska nog gå bra :) om inte annat så kommer jag väl få lite utbrott och vara lättirriterad. låter väl bra?

mormor och sten kommer om en timme och hämtar upp mig. sen ska vi lämna allando hemma hos hampus. sen åker vi och hämtar upp mamma hemma hos henne. fanny,stina(hennes kompis) och emmy åker med ove i en annan bil.

tror nog att det blir att ta med sig kudden till ulla och försöka sova en liten blund i bilen. har svårt för det men jag hoppas att det ska gå.
om mormor och sten börjar spela musik så kommer jag att dö. deras musiksmak är ju inte den bästa kan jag lova. och absolut inte såhär tidigt på morgonen!

hoppas att ni får en bra dag allihopa. får se om jag kommer att få någon tid över till att skriva när jag kommer hem från ulla. först och främst ska jag mysa med felicia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0