onsdag

god morgon allihopa! blev att gå upp lite senare än vad som var tänkt idag..
har nämligen bestämt att vi ska gå ut och gå en redig långpromenad. börjar bli bra på de t här nu, iaf för tillfället. hehe.  känns lockande att gå ut och röra på sig när man vet att kroppen inte var såhär innan man blev gravid. men men, det ska man iofs inte klaga på så mkt. var ju inte så länge sen hon kom.
desamma gäller bristningarna, nästa alla brukar klaga på att dom tycker att bristningar är så fult. men kom ihåg att det är från något underbart som har legat i din mage :) man fick ju inte direkt bristningar för att man åt 20 chipspåsar om dagen och gick upp 50 kilo ;D jag fick bristingar på både bröst,lår och mage. magen började komma mer och mer på de sista veckorna. speciellt de sista dagarna där innan han kom ut. men de har börjar blekna med tiden :) somsagt, man dör inte av dom.

inatt när felicia äntligen hade somnat vid klockan 1 så kunde inte jag somna. gud så typiskt, sen precis när jag höll på att somna så lägger hon på en redig brakare(!) och så dum som jag var så började jag gapskratta. låg väl och halvsov. så såklart så vaknade hon.. men hon somnade fort sen iaf.
för er som har träffat felicia så vet ni ju vilka höga brakare hon lägger. alla tror alltid att det är jag. men nej nej.
var som mamma s a häromdagen :"är ju skitbra när man går med henne i famnen när man själv har en på g. är det ju bara artt skylla på henne sarah!" så nu vet jag vad mamma har i bakhuvudet om hon skulle skylla på henne.

idag på posten så borde felicias skylt till vagnen komma. specialbeställde en i slutet av förra veckan.
en med röd bakgrund (eftersom det  var den enda färgen  som var rexlef), silver text på namnet och sen svart på datumet. tror nog att det kommer bli supersnyggt till pluttans bruna vagn.

nae ni, nu är det nog dags att börja göra sig iorning. felicia har legat och pratat här bredvid mig medan jag skrev inlägget, superbra. men nu börjar hon bli irriterad för den där dumma hickan har hittat henne som alltid.

ha en bra dag allesammans.
juste, såg att jag bara hade 90 besökare igår, vart har de andra tagit vägen? ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna (6 Dagar till BF)

Tack Tack .

Aa ja får göra desamma ;)

2009-02-04 @ 10:50:15
URL: http://thelifeinside.blogg.se/
Postat av: johanna

De små kan verkligen göra några riktigt ordentliga brakfisar... ibland undrar man hur de kan få så mkt ljud från en sådan liten kropp!

2009-02-04 @ 16:19:47
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0