onsdag

nu är det dags för nya tag! anagligen så blir det att börja komma igång med träningen snart. så skönt!
kristina, du får räkna med att mamma och jag kanske hakar på dig några gånger? :)
hon ville bara vänta med att få sitt schema så skulle vi kolla lite sen.

felicia och jag ligger i sängen och myser. vaknade precis. hon ligger här intill mig och pratar och ja..fiser.
har precis läst ett mejl från pampers. där det stod mkt om att barnet nu behöver sin pappa. för att de märker skillnad på saker och ting. ja, och vart är pappa då då? med sina prio ett (polare) hela dagarna långa utan att ens höra av sig för att höra hur det är med sin dotter.. är så trött på det där nu så jag lägger ner det. ska sluta höra av mig för att fråga om han kan komma för felicias skull. nu är det upp till honom! tur att felicia har andra som hon träffar mer än bara mig iaf.
är ju han som får "ta stryk" av det i slutändan när inte hans dotter ens kommer känna igen honom. hur kul är det som pappa att ens dotter inte vill vara i knät och tyr sig mer till mamman? nae usch...

juste, städade hela lägenheten igår. så nu känns det friskt och fräsht igen. thinee sa att det alltid såg rent ut hemma hos mig. vilken komplimang! ;D hatar när man går barfota inne och känner hur smulor och annat smuts fastnar under fötterna. blää.

hoppas att ni alla mår bra iaf.
nu så ska jag och min lilla gumma ta och röra på fläsken från sängen och in i badrummet för att bada och duscha :)
sen så blir de t nog en frulle för mig och på med ytterkläderna för att gå en promenad ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Självklart. Jag har börjat med dragkampen och vi behöver mer folk till laget!! Just tränar vi söndagar 17-18. Ni kan ta med Felicia och Tindra för jag ska ha mina barn med mig. Det är i Ljunkans lilla gympasal så Tova kan springa efter Tindra och Felicia ser du hela tiden!

2009-02-18 @ 20:28:46
Postat av: Jennie :)

Hejsan.

Vet inte om jag svarade.. :)

Men ja det var vi som var med i sjukhuset. :)

Tack så mycket, du har en jätte fin liten bebis du med :)

2009-02-18 @ 22:08:57
URL: http://jenlon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, vart är barnets pappa? Det kan även vara så att du Sarah, gör det så svårt för honom att kunna ta hand om Felicia.. så det är inte bara och skälla på en person.. Det är bara och sluta upp med era barnfasoner och växa upp eftersom ni har barn ihop och man får anstränga sig, vare sig ni vill det eller inte.. Och anropå det att dottern inte vill vara hos pappa och istället vill till mamma, det är inte så konstigt, eftersom Felicia har varit mest hos dig sen hon föddes. Visst det blir så eftersom hon blir ammad, men man ska även göra så att pappan får ta hand om henne och sköta om henne ändå. Klart att felicia vill vara hos den som hon är "van" vid.. Det är så med alla barn.

2009-02-18 @ 22:42:48
Postat av: Sarahs mamma

Vill kommentera dig som är anonym

Sarah gör det inte alls svårt för Felicias pappa att kunna vara delaktig i att ta hand om felicia. vem är du att döma henne när du nog inte vet hela sanningen. Lägg ner att kommentera överhuvudtaget.

2009-02-19 @ 19:35:36
Postat av: Kristina

Jag skriver också en blogg. Den fungerar som en dagbok där jag kan skriva av mig alla känslor utan att det går ut över någon eller påverkar någon. Alla som läser min blogg har förstått det och respekterar det. Sedan är det ju alltid underbart med kommentarer och kritik. Men människors bitterhet har jag sluppit för de som är besvikna på mig säger det direkt till mig så att vi kan prata om det. Fortsätt blogga Sara!!! Vi läser dig, skrattar med dig , gråter med dig och blir arga med dig! Du har en mycket lyckad blogg som berör människor på ett eller annat sätt!

2009-02-20 @ 12:15:02
Postat av: svägerskan jenny

Det rös i min kropp hur rätt Kristina har om att blogga. Alla ska kunna skriva hur man känner om allting utan att man skriver någon eller allmänt olämplig kommentar. Och jag säger oxå till den anonyma, Sarah har inte gjort det nåt svårt, jag gillar Felicias pappa hur mycket som helst men han har nog visat en sida som jag inte trodde fanns. Och en bebis vill inte bara vara hos sin mamma det kan jag lova, den vill vara hos dom som älskar och bryr sig om dom och det ska man ta vara på innan det är försent. Så jag säger oxå fortsätt blogga så Jollan och jag kan följa eran dag.

puss och kram

2009-02-22 @ 00:14:15
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0