onsdag

magsjuka! jippi...felicia har gått och blivit magsjuk. hon bajsar i princip vatten. helt rinnande... allt på en gång stackarn..förkyld och hostig också. nu när hon kräks får hon upp massor med slem iaf. så det är ju iaf positivt :)
men hon är otroligt tjurig. så fort  man lägger ifrån henne så skriker hon som om jorden håller på att gå under.
så snuttan är helt röd runt ögonen. man måste ju faktiskt kunna gå på toan utan att hålla i henne.
har iaf ätit precis. stuvade makaroner med korv med bröd.  mumms.
fast denna gång blev inte stuvningen lika god som senast. men den gick att äta iaf. bra att man har sällskap med som hjälper till med disken :D

mina "husdjur" här hemma. dvs silverfiskarna har helt plötsligt gått och gömt sig sen jag fick "fällor" hemskickade av anticimex. har bara fångat en i vardagsrummet än så länge.

får se om linus skulle titta förbi sen för att träffa felicia. han har jätteont i huvudet. fast han är med två polare nu..så, vi får se.
de som har någonting emot de sakerna jag skriver i min blogg behöver inte besvära sig med att läsa dagligen. de sakerna jag skriver här är sånt jag själv tycker. är som en dagbok.
får se om man kanske ska skaffa lösen i framtiden. återkommer om det isåf.


ha en bra dag. en sjuk fisan hälsar till alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

magsjuka det låter inte helt skoj, ni får komma när ni frisknat till lite. Det kanske inte finns några kläder som passar dom är ju använda så vi får se om nåt faller i smaken jag hitta inte så jätte mycket.

imorrn ska Jollan å ta spruta så håll tummarna jag e så larvig när det gäller sånt:)

puss å kram

2009-02-11 @ 21:43:34
Postat av: Määlissa !

Haha jag är din lilla hemmafru som diskar åt dig :D yeah!

2009-02-13 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0