söndag

igår blev det en låång dag utan min lilla plutta. men allting hade gått bra. tro det eller ej, men hon hade faktiskt sovit för det mesta. det behövde hon! så hade hon varit så glad så och skrattat och haft sig :)
själv somnade jag de 5 sista minuterna innan vi var framme. tyspiskt! :/
kunde iaf somna 45 min påvägen hem sen. så det var ju bra.
de kallade mig mjölkterroristen igår. passande va? var på ett strålande humör och tuttarna höll på att sprängas på mig.
räckte med att jag pumpade i 1 minut på toan så var det uppe i 90 ml. då kanske ni förstår?

hittade tyvärr inte mkt kläder till felicia. vilket var en besvikelse.. men, jag köpte lite kläder iaf och en till stor nappflaska och hello kitty spjälsängskydd och sängkläder. superfint kommer det bli till hennes vita spjälsäng som ska fixat i veckan!

ska även ta ut badkaret ifrån lägenheten och fixa dusch istället. tycker det är mest skönt att bada när det är kallt ute. annars är jag mer en "duschmänniska". så inhandlade ett jättefint duschdraperi med.
kan inte ränka upp alla saker jag handlade. men, det blev en del. hittade ett par gladiatorsandaler som jag bara var tvungen att köpa. träningskläder också.
var inne i sex shopen som har öppnat där. var en riktig besvikelse asså. var ju inte alls så speciellt som alla har fått för sig. nae, usch.. det var det inte.

nae ni, nu gnäller felicia inne i sovrummet. ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0