tisdag

jävla huvudvärk!
om man ändå skulle vara två om att ta hand om felicia. vad skönt det skulle vara när man har migrän då.
och speciellt nu när hon är så pipplig med. stackarn, hon ligger här och sover,knäller och lägger av brakare.
somnade precis när man kom hem igårkväll. dvs innan 10. höll på a tt vara påväg upp för att kräkas säket 5 gånger med men det la sig tillslut.  har fått sova hyffsat bra inatt iaf. felicia vaknade straxt innan 2 första gången. sen blev det väl  5 gånger till eller nåt innan vi vaknade ordentligt.
man skulle ha en sån karl som min bror är. jenny ligger hemma och inte mår alls bra. danne tog med sig bröstmjölk och tilllägg och traskade hem med jollan till mamma och stannade där i 6 timmar så jenny fick vila upp sig.
det skulle inte vara helt fel! men men.. nu är det som det. är, tyvärr.. ush.
är superglad över att jag har felicia iaf! (:

såhär trötta är vi idag, eller.. iaf jag.







Kommentarer
Postat av: Kristina

Gumman!

Du måste ju höra av dig om du behöver hjälp, jag bor ju så nära. Jag skickar mitt mobilnummer på messenger.

2009-02-03 @ 22:01:49
Postat av: Madde

Hej, vad roligt med en ny läsare =) Tack så mycket, jag hoppas oxå att bebben kommer snart! :) Vilken sööt dotter du har förresten!!

2009-02-03 @ 22:40:09
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Postat av: Hanna (5 Dagar till BF)

Råkade slinka in på din sida :)

Jätte söt dotter du har !

Ha en bra dag !

2009-02-04 @ 10:27:53
URL: http://thelifeinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0