torsdag

god morgon. igår kväll precis innan vi skulle lägga oss så visste jag inte om jag skulle gråta eller skratta.
jag var supertrött. felicia hade precis somnat till. underbart tänkte jag och skulle vända på mig åt andra hållet. som alltid så passade inte det och hon blev skitförbannad! ingenting dög för den lilla damen. sen tänkte jag att jag kunde byta blöja på henne igen. de där sekunderna precis innan  man ska ta på den nya blöjan så är det självklart att hon skulle kissa som aldrig förr. den nya blöjan som jag inte ens hann sätta på henne ordentligt blev dyngsur. men det var sbsolut ingenting järmfört med sängen!  ajja, trött som jag var började jag skratta. sen så går jag och hämtar en ny blöja som jag ska sätta på henne. hinner precis sätta på henne den när jag hör säkert 6 stycken ordentliga blötfisar.
så klart så hade hon bajsat ordentligt. och vet ni vad? det hade runnit igenom (: på andra sidan  av sängen eftersom jag flyttade hen ne från den kissiga sidan. kunde absolut ine bli bättre ;D  sen så kräktes hon också. allt på en gång. då kände hon sig nog skapligt uttömd så hon somnade tillslut sen :) tror hon sov i 3 timmar då.
hon är för söt ibland min lilla plutta.
nu ligger hon och skrattar, pratar och sultar på sina fingrar.

skriver säkert mer senare idag :)


här är en  bild på min farmor när hon håller i felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0