torsdag

vi lever. felicia har gått och blivit sjuk efter sina 3 månaders sprutor. hurra! sover inte direkt mkt. hon slumrade till på mitt bröst här i soffan så somnade jag med efter ett tag. sittandes! tror ni man är trött då? hehe. men annars ska jag inte klaga :)
våra fiskar har ynglat av sig så det kryllar av dom. det var mer från början. då var d et säkeet 150 allt som allt eller nåt. men nu är det väl ca 50 stycken kvar.
linus var här i förrgår och hälsade på sin dotter. tog honom en vecka att komma. bra tycker jag..
han sa att han skulle komma idag med och ta med henne ett tag (!) men han har inte ens hört av sig än. är inte förvånad. hädanefter blir det väl att tro på saker och ting när det sker precis. han var ju ledig idag med... ajja, skitsamma. nu ska jag inte säga något mer.
får väl bara dumma smutskastningar av personer som inte vill tillkänna ge sig själva! ha.

fick ett snällt besök här i söndags som kom och satte upp alla mina tavlor, hyllor och min spegel. tog även bort hatthyllan och satte krokar där istället och ställde skohylla under. superfint :)
även badkaret är borta så nu har jag dusch. felicias skötbort står där inne med.
och hennes spjälsäng med hello kitty sängkläder är fixat och klart och står inne i sovrummet.

 nahe ni, nu ska jag ta tag i saker och ting. ska nog gå ut och träffa en person ;)
tänker inte sitta här hemma och vänta..

hoppas att ni mår bra. juste, jag och felicia ska nog åka till nkpg och ta kort i en studio någon dag inom en snar framtid. så då får ni nog se färska kort på min lilla prinsessa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0