torsdag

juste, glömde fråga om någon har läst vad som hände här i johannelund?
då har jag fått en förklaring på varför saken man ringer upp till personerna i trapphuset var bortsliten och det bara hängde två kablar från i förrgår kväll.. sen igår på förmiddagen när jag och felicia skulle iväg så var en ruta sönderslagen. men det hade jag hört på natten att det var någon som ville komma in till sin lägenhet. för vi har nämligen inget nyckellås på porten utan vi måste gå in via en touch.
men då den var bortsliten så var det inte det lättaste.
men sen så såg jag detta på corren http://www.corren.se/archive/2009/2/26/k4dc62cg0qmy9q1.xml
antar då att det var detta pucko som hade varit kvällen innan och slitit bort den för att det skulle vara lättare att komma in...
tur att inte vi var hemma.
för jag skulle gått ut och kollad vad som försigick om jag skulle hört massor skrik. om jag känner mig rätt själv.
usch! läskigt....

Kommentarer
Postat av: Bohema

Läs min blogg så får du veta ännu mer vad som hänt i Johannelund! Otäcka kvarter det där:)

2009-02-28 @ 10:47:27
Postat av: fanny

hej hopp jag skulle kisat på mig och jag bodde med dig den dagen men jag ska ju börja bo hos dig så jajaj lite läskigt :S <333 ring om det är nåt :D

2009-02-28 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0