fredag

en gång till! :O
fy fan, hjärnan och minnet är verkligen som en ren jäkla gröt när man ammar.
vaknade typ kvart i 8 imorse av att det ringde som satan på dörren.
orkade inte gå upp och felicia höll på att somna om igen. sen så är det klart att det ska ringa igen efter ett tag.
då blev jag irriterad för felicia hade precis somnat om också...så jag sprang in i badrummet och tog på mig min
morgonrock. sen så slänger jag upp dörren. så är det ingen där?
så jag ropar hallå, sen så hör jag hur det är någon som kommer ner nedifrån. en trevlig tant som jag pratat med förut som ville uppmärksamma mig om att min nyckel satt kvar i ytterdörren. vilket den hade gjort hela natten!
det är då man vet att man har mkt att tänka på. haha, kan ju inte komma ihåg allt ;D
hade iaf turen med mig att ingen idiot kom och tog nyckeln. phuu..

nu har jag iaf bytt om på pluttan så hon är färdig.
hon har gått och blivit förkyld som tusan min lilla älskling :/
hon hostar en stup i kvarten.
men men, är så jävla typsikt att vi ska hålla på att smitta varandra.
och med tanke på att jag är förkyld jämt och ständigt så får man väl räkna med det här.
usch.
nae ni, nu ska jag amma felicia lite sen så ska jag lägga henne i sängen så hon sover lite innan
vi ska åka iväg :)

juste, herman får jag inte glömma idag heller.
annars dödar väl mamma mig antar jag.. ;P

ha en bra dag allihopa så hörs vi nog senare ♥

förresten, vad säger ni om att snön är tillbaka igen då?
usch, fy fan.. jag som hade hoppats så hyffsat bra väder idag iaf så man kunde
gått ut och gått en promenad eller två.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0