måndag

GOD MORGON! :D
gud vilket toppenväder det är ute.. finns det något bättre än att vakna till ett toppenväder i början på en helt ny vecka och sen sätter man på U2 med "beautiful dag".
"It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away."

helt underbart. sen så vaknar man av det underbaraste som finns i hela jävla världen bredvid också som ligger och pratar och skrattar för sig själv. min älskade felicia!
har sagt det tidigare och jag säger det igen. hur fan kan en som är så liten tillbringa så mkt kärlek? är helt ofattbart.
min lilla prinsessa.

idag har jag en lust att gå en långpromenad nu när det är så fint väder ute.
sen är jag lite sugen på att vara i gamla linköping också. fråga mig inte varför för det vet jag inte ens själv. hehe.

hoppas att ni får en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma o mormor

En pigg liten tjej och en trött mamma. Pussar till er

2009-03-09 @ 14:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0