söndag

då var det slut på denna vecka snart då.
igår så var det mkt trevligt borta hos mina kusiner. min ena faster fyller nämligen 40 den 15 mars, men det firades igår istället. blev en mycket god smörgåstårta, brukar inte tycka om det annars. men den var super! och sen fika efter det.
eftersom det fanns folk där som aldrig hade träffat felicia innan så ville de hålla på med henne massor :) skönt det med ibland så slipper man hålla på med henne hela tiden själv. hehe.
kom fram till att sista gången vi träffades var en vecka innan felicia kom ut. då var man ju ganska rund och gó om magen.
kom väl hem vid 7 tiden sen igår...

för en gång skulle så kunde faktiskt felicia somna hyffsat tidigt igår iaf! somnade väl vid 12 tiden.
hon har väl vaknat kanske 5 gånger inatt. vaknade för ungefär en halvtimme sen nu.
har kollat ut genom fönstret och hade hoppats på lite sol. men det verkar det vara dåligt om idag. usch, så himla tråkigt. längtar massor till sommaren! antar att jag inte är ensam om det.

nu ska jag gosa med min lilla plutta som ligger här bredvid mig och pratar och skrattar för sig själv :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0