måndag

aj aj, riktigt dålg uppdatering.
har varit full rulle de senaste dagarna.
men allting är jättebra med mig och felicia.
just nu så ser felicia ut som en enda stor choklad människa(?)
hon älskar choklad så hon har fått en del.
men nu är det slut på det goda..
hon är även riktigt duktig på att kladda av sig må jag säga.
för ett par timmar sedan satte jag på mig nytvättade kläder.
nu är det bara tvättkorgen igen som gäller.

försöker även ställa om hennes sovvanor nu.
så senast vaknade hon lite innan 3.
så nu börjar hon bli trött.
tänkte ge henne lite mat snart och sen bada henne :)
för vem skulle vilja lägga sig med choklad på halva kroppen och en stor del
av håret? inte jag iaf!

nu vill hon leka tittut så bäst jag slutar skriva.
får se om jag får tid över sen, för isåf kommer det ett inlägg med enbart bilder.

jag och melissa tog massor av bilder med hennes sysmtemkamera igår kväll.
så några bra blev det ju.. fast mestadels blev det kort som man dummade sig på.
men det är som vanligt. klart man ska ha kul med.


hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0