onsdag

efter att vi hade ätit hos sara igår så skulle hon gå och träna.
så jag och felicia gick hem igen och myste lite :)
framåt kvällen så kom malin.
sen runt 7 så kom linus och hämtade felicia.
jag och melin visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi kollade på idol och lite.
sen åkte vi iväg på en liten tripp framåt kvällen.
malin var hungrig så vi åkte till max.
sen på hemvägen stannade vi och köpte cigg.
åkte hem till henne, så sov där inatt.

gick ifrån malin för en stund sen.
men innan jag gick hem så gick jag faktiskt och solade nere vid centrum.
var så länge sen så kände att jag kunde passa på, var ju ändå på vägen hem också.

så nu sitter jag hemma, kom hem för bara en liten stund sen.
tänkte fixa i ordning lite här hemma och sen så kommer nog linus och de och hämtar mig mellan 5-6.
är nämligen bjudna på mat hos linus mamma idag. ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0