söndag

felicia stannade får tillbringa även denna natt i ryd hos linus.
vet inte hur många gånger jag har gråtit efter henne idag.. usch..
har känt mig så otroligt ensam. men imorgon så får jag kramar om henne ordentligt!
nu känner jag mig inte riktigt lika ensam längre eftersom arnold har kommit hit för att hålla mig sällskap.
vi är kvar i johannelund och får hem till mamma imorgon av malin innan hon börjar jobbet vid 3.
blir ju en del saker som man måste ha med sig om man ska stanna där i en vecka.
så det blev ju helt perfekt att hon kunde ställa upp och sjuktsa mig och arnold dit.
felicia och linus kommer till mamma runt 3 tiden också, men de skulle ta bussen sa linus.

kom att tänka på att jag måste be någon mata mina fiskar här hemma nu om jag ska vara i haninge i en vecka.
och sen ska jag även få "framtidens tv" av stångåstaden på torsdag mellan 17-21 också någon gång.
men det får väl ordna sig på något sätt.

just nu så ligger jag och arnold i soffan. har kollat på lite avsnitt av one tree hill på datorn.
har de 4 sista kvar nu. sen fanns det inga mer..så tänkte borsta tänderna och förflytta mig och arnold in till sovrummet. blir nog att fortsätta att kolla på one tree hill tills jag somnar.
om jag nu kan det, men det tror jag nog. iaf efter ett tag.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Skönt att du har fått lite "tröst" och får vila framför en film -det behöver man!:.))



tack snälla för din kommentar också!:.))

2009-09-07 @ 01:11:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0