söndag

meningen med gårdagen var att jag och malin skulle åka ut till hennes föräldrars bekanta utanför deras hem i vikinstad. där vi skulle äta god mat och ha roligt. men självklart så åkte man på världens jävla migrän efter ungefär 2 timmar där. så det var bara att gå och lägga sig efter ett antal besök på toaletten. att äta var det ju bara att drömma om. det stannade absolut inte kvar. vad social jag kände mig när jag fick gå och lägga mig i sandras säng och försöka att sova i ett par timmar. jag som hade förhoppningar av kvällen. så himla typiskt!
efter ett par timmar kom malin och sandra in och sa att de hade bestämt sig för att de ville ut på krogen.
jag tackade nej ganska så fort eftersom jag fortfarande kände hur ont i huvudet jag hade. och så hade jag börjat känna mig dålig i magen med. toppen!
vi fick skjuts in till stan, jag bad om skjuts hem.
hann knappt stänga dörren innan jag kände hur ett besök på toaletten inte skulle vara helt fel.
så, nu ligger jag här i sängen. efter en natt med inte speciellt mycket sömn.
och jag saknar mig dotter så otroligt mkt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
sen har jag tänkt efter också, vill ju absolut inte smitta henne med någonting om det nu är så att jag har blivit magsjuk... skulle ju inte vara det populäraste kanske. så, vet inte hur jag ska göra nu..

måste iaf försöka ta mig hem till mamma i haninge idag iaf och ta ut den ena kaninen.
eftersom mamma och alla åkte till tunisien med flyget nu imorse och sandor börjar att jobba imorgon så
måste jag ta arnold idag med. vet inte hur jag ska göra idag..

en sak vet jag, det borde verkligen plockas iordning här hemma.
men tror inte att jag har någon ork till det alls just nu.
så får väl bli att bädda ner sig i sängen och försöka vila ytterligare.
ska ta tempen innan med.
jäklar om jag har åkt på svininfluensan nu.
skulle bara vara det som fattades!



SAKNAR FELICIA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0