tisdag

nu är vi precis hemkomna efter en redig promenad runt stångån!
fick nämligen ett samtal tidigare under dagen av "grann-sara".
en av mina första kompisar jag fick när jag flyttade till ullstämma.
när jag började 4an på blästad så gick hon i min klass.
sen blev hennes mamma granne med oss i ullstämma.
så höll vi ihop enda till skolavslutingen i 9an.

så, henne har jag inte träffat på evigheter!
riktigt roligt att hon hörde av sig :)
så nu är hon hemma hos sig här längre upp i backen och lagar mat till oss.
nu ringde hon visst. måste kila.
senare ska jag träffa malin!

nu måste jag och prinsessan börja knalla igen.
en liten paus blev det iaf. hehe.

hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0