torsdag

hej igen! :)
vet ni vad? idag så hade danne fixat en laddare åt mig ifrån sitt jobb.
så, nu har jag en datorladdare. vad glad jag blir.
då kan jag lägga in lite mer bilder också nu så att ni får se hur snabbt felicia växer.

felicia sov enbart en timme idag, och det var endast en gång också.
är första gången som hon sovit så lite på en dag.
hon somnade för två timmar sen snart men har redan vaknat en gång.
är svårt att ställa om hennes sovvanor. 

i natt så ska vi i alla fall sova själva här hemma.
känns jobbigt faktiskt då jag är så van att ha någon mer sovandes här.
men det ska nog gå bra.
laddade ner två till filmer till min mobil nu med så då kan man ju alltid lika och titta på de :)
den ena var jackass 2.5, vet inte om den är så bra. men man får väl se om det är något att ha.



imorgon så ska vi nog iaf gå en promenad till mamma eftersom de åker till tunisien på lördag och är borta i en vecka. måste ju säga hej då. sen skulle nog min storebror komma dit med. vet inte om han har med sig sin lilla familj. kan vara kul för felicia att få träffa sin kusin lite annars.





den sista bilden är ifrån idag när jag tog upp den sista tvätten ifrån tvättstugan.
hon tyckte det var jättekul att leka med tvättkorgen tills hon kom på att man inte kunde komma ut på andra sidan. lilla pluttan, det är inte alltid så lätt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0