onsdag

som vanligt så satt jag uppe halva natten och
var rätt så seg imorse. måste bli ändring på detta!

felicia sov i sin säng till 3 iaf..
när hon kom upp till sängen så var hon vaken en timme
och klappade och pussade på mig. pluttan.
om det skulle varit jag så skulle jag somnat om på en gång.

gick superbra att lämna henne på dagis idag.
dvs som vanligt. innan vi skulle in så var hon tvungen att gunga
lite på gunghästen utanför. den älskar hon.

jag, mamma och tindra gick till dagis vid 3 idag för att hämta henne.
sedan var vi ute tills vi åkte hem.
hon hatar verkligen att sitta i vagnen nu när snön är borta och
hon kan få springa runt och undersöka allt som gömt sig under.

hon somnade för ca en timme sen nu.
men har redan vaknat 4 gånger tror jag.
mardrömmar på g antar jag..
så himla typiskt!

själv så har jag tvättstugan så tänkte straxt ta och springa ned!
får se om grannen böris och hans tjej tittar förbi en sväng
sedan på en kvällscigg.

förresten, jag har världens megafinna i ena näsborren.
är det typiskt eller är det typiskt! hoppas att den försvinner snart.

kollar på hockeyn nu. 1-0 till LHC :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0