tisdag

ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen.
men har en hel del omkring mig just nu.
som går innan bloggen..
började praktiken förra veckan. så där är det fullt upp!
sedan ska vi antagligen få flytta till nya lägenheten nu
senast på lördag. det är då jag ska få nyckeln av honom. hoppas jag.
får städa själv iofs. men det är det värt. kommer iväg från johannelund snabbare.
och mycket närmare till felicias dagis.

så att så som läget är just nu hinner jag inte med att packa.
tänkte panikpacka efter jobbet på torsdag.
för felicia åker till linus då. inte så kul för henne om allt ser ut som
huller och buller hemma direkt.

sen har jag en del saker som rör pappa också som jag och ett flertal
släktingar ska ta tag i. detta bara måste få ett slut nu!

idag har jag iaf jobbat från 7-14.
cyklade direkt hem till mamma. bara lillebror och arnold här.
hann hit utan att det började regna. regnet har hängt i luften mesta
tiden denna dag tycker jag. så tur, det hade jag.
hoppas bara att det håller i sig tills jag hämtat felicia på dagis
eftersom vi ska cykla hem sen!

bilder osv från de senaste dagarna kommer upp så fort jag får tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0