fredag

besiktningen av lägenheten gick toppen.
när han var där så ville felicia självklart leka med min mobil.
vet ni vad hon ville "spela"?
fart machine.
skapligt underhållande tyckte hon. haha.

felicia sov ingenting på dagen så hon var rätt så seg.
när klockan var tre höll hon på att somna framför tvn.
så var bäst att knalla bort till mamma eftersom felicias pappa
skulle hämta henne där senast 4.
vagnen var redan hos mamma så hon fick gå.
hon är för underhållande min lilla prinsessa..
för vet ni vad hon gjorde?
det kom två stycken tjejer som kanske var i 6 års åldern och gick förbi.
då ställer hon sig typ framför dom och säger:
"felicia ska till pappa idag,tjejer!"
haha! jag skrattade måttligt kan jag lova. tjejerna bara log och gick
därifrån medan felicia stod kvar och fnissade. min lilla knasboll.
tror hon förstår att det är roligt att säga sådana kommentarer. haha.
är ju inte första gången direkt..

kändes superjobbigt när pluttan åkte :(
länge sen hon var borta från torsdag-måndag nu..

efter att hon åkt så åkte jag till stan.
köpte lite saker. men snart får det vara nog :P
jeff kom till stan för att käka på subway med oss när han hade slutat :)
sedan åkte vi hem.
kom hem lagom till bingo lotto.
efter det var det bara att lägga sig för att sova.

gick upp 6 imorse.
började jobbet vid 7 och gick till 13.30.
gick bra, men var så länge sen jag jobbade nu så var ganska så segt..

nu sitter jag hos mamma.
fanny lockar mitt hår nu. hehö.

jeff slutar vid 5.
så sedan ska vi hem. han skulle laga 3 rätters middag till mig.
min underbara karl!

får se vad resten av kvällen har att bjuda på :)
men blir nog riktigt bra.
alltid hittar man på något.
tänkte sovit på scandic inatt men de hade stängt :/

så ha ett fortsatt trevligt 2010 nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0