fredag

gick iväg en sväng igår kväll.
alltid lika trevligt :)

när jag kom hem så hade felicia lagt sig bredvid jeff i våran säng
och sov så sött. måste bli ändring på det, jag vet.
men är så otroligt mysigt att ha henne bredvid på nätterna.
svårt att vänja bort det, speciellt när man är så van sen tidigare med.
men, bäst för henne och för oss :)

pluttan sov helt ok inatt.
hon vaknade vid 7 imorse typ och ville ha välling.
gav henne det i den halvkoma jag var.
efter ett tag säger felicia att hon var blöt i naken så tog
av henne pyjamasen osv. tänkte inte så mkt mer på det.

men för ett tag sen när jag kollade på pyjamasen så tyckte jag det såg
ut som kräks :/ men det hoppas jag verkligen inte.
hon har ätit en ordentlig frukost iaf!

får se vad denna dag har att bjuda på.
blir nog relativt lugnt eftersom pluttan är ganska så seg.

snöar ute en massa nu med!

herregud, vilka patetiska människor det finns på denna jord.
kan inte annat än att le lite extra :)


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Det med att barnet sover i ens säng, så gör Hugo jätteofta också. vet att han inte borde men.. det är ju så mysigt!

Jag vet folk som har sina barn sovandes i sin säng i flera år och inte har det blivit nå fel på dom :p

men..

2010-12-04 @ 20:27:35
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0