lördag

den där jävla migränen lyckades att hålla sig kvar
under natten också.
så, kräktes ytterligare på morgonen.
men fick sova till halv 10 ungefär.
meningen var att vi alla skulle åkt till jeffs pappa i igelfors
där även hans farmor ,farfar och bror skulle vara.
men slutade med att bara jeff och felicia åkte
då jag fortf hade en riktig spränghuvudvärk.
de drog iväg vid 11 tiden och jag fortsatte att sova.

vaknade titt som tätt men gick upp vid 14 när emilia
ringde och frågade om jag ville hänga med henne till
mcd för de skulle köpa mat.
jag tog en snabbdusch och gick sedan ut till bilen.
kände mig faktiskt piggare.
huvudvärken satt kvar men inte alls lika mycket.
hängde med henne hem sedan för att äta lite.

jeff och felicia kom hem till de när de kom hem.
spenderade faktiskt hela kvällen där med att spela sällskapsspel
och ha det riktigt trevligt.
inte varje dag man spelar det längre.
när vi kom hem så kollade vi lite på toy story 2 och myste med
hästen som felicia fått av jeffs farmor.
hon fick även en likadan buzz som hon fick av hampus igår ifrån jeffs pappa.
så nu har hon två. perfekt ifall någon skulle gå sönder! :)
vi alla fick fina saker av jeffs pappa och alla!

felicia somnade med hästen i högsta hugg denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0