måndag

vaknade tidigt av att kärringen under höll på.
håller på att bli tokig ibland alltså...
när jag kollade på mobilen så hade jag fått
meddelande från tove vid 4 där det stod att
hon var på väg upp till akuten med farmor.
ännu en gång :( bara 2 veckor sedan hon var där..
att det alltid ska vara något.
vill inte gå in på allt för mycket..
men hon stannar över där inatt iaf.

jag lyckades somna om när jeff åkte till jobbet typ halv 10.
sov till 11, sen var jag hos mamma redan halv 12.
mormor och sten kom vid 12.
sedan drog vi till ikano.
köpte kläder till mig,felicia och jeff till julafton och en hel del annat.
även alla julklappar till klappracet vi ska ha på julafton!
hoppas det blir kul.

kom hem lite efter 4.
mkt trafik.. halt om inte annat med.
felicia sov och linus satt på mammas altan och väntade.
han drog på en gång.
jag gick för att kolla till pluttan och hon bara låg där och log åt mig.
kanske för att tindra skrek för fulla muggar? hmm..
gud vad jag saknat min prinsessa dessa dagar!
så skönt att hon är hemma.
hon berättade att hon inte mått så bra. feber har hon somsagt haft.
hon bara pratar mer och mer för varje dag nu. underbart.

gick in till mamma iaf.
mamma skulle till jobbet så hade tindra under tiden.
tjejerna lekte.
jeff kom runt halv 7 sen kom mamma med :)
åkte hem efter ett tag och nu så ligger felicia i sin säng
efter risi frutti och ett lång bad.
hon såg ut som ett russin som hon brukar säga. hehe.

nu ska jag lägga mig och slappa.
imorgon ska vi nog göra pepparkakor och kanske knäck.
jag och min prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0