onsdag

gick upp efter 8.
men felicia ville inte vakna.
är nog första gången på länge hon vill fortsätta sova
när man ska upp. så typiskt!

vi lämnade pluttan straxt innan halv 10 på dagis iaf.
sen så skjutsade jeff mig till jobbet.
skulle ha socialt med en farbror.
men sen så säger de till mig när jag kommer att
de hade ringt dagen innan och sagt att de avstod
hjälpen igår. men inte blev jag ringd för det.
så svårt kan det väl inte vara?

så var bara för mig att gå hem igen...
i 23- grader! :O

kändes riktigt värt att vara ute i "onödan".

var så hårets toppar blev gråa av kylan.

gick hem till mamma och la mig i hennes säng.
frös något otroligt. somnade faktiskt till efter 1 och en timme
framåt ungefär.
felicia hade tid till 3 på dagis.
mamma och hampus gick och hämtade pluttan medan jag
var kvar hemma med tindra som inte alls ville ut i kylan!

felicia hade blivit jätteglad när hon såg mormor och hampus :)

resten av dagen spenderades hemma hos mamma med mat osv.
mamma hade kvartsamtal med fanny.
så då kollade jag till tindra.
tjejerna lekte för fullt. tindra var lite småjävlig som vanligt mot felicia.

jag och felicia knallade hemåt så vi var hemma till 7.
då la vi oss och myste i sängen framför film och en flaska välling
för pluttans del. gissa vilken film? ;P

jeff slutade vid 8 igår.
när han kom hem var prinsessan fortfarande vaken.
han hade köpt en sak till henne. en tidning (toy story) med en mobil till med buzz på.
hon blev helt till sig.

hon somnade vid 9.
jag och jeff tog det lugnt.
kollade på efterlyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0