söndag

blev aldrig någon bio eller så igår.
vi åkte en runda till sättuna istället hem till nudisten (elin).
var inte igår man träffades så stannade där ett tag
och snackade en del skit.
så himla mysigt där hemma!
skulle man inte tacka nej till att bo direkt. hehe.

på hemvägen så sket vi i subway utan svängde förbi
mcd istället. jag tog en liten hamburgare men var inget vidare sugen..
när vi parkerat hemma så gick vi en sväng hem till emilia och adell..
adell hade fått i sig lite för mkt av det goda. hehö.
stannade kanske 10 minuter bara sen drog vi hem och sov typ..

imorse så sov jag ut faktiskt.
eller vaknade till och från men gick inte upp fören 11 typ.
vi åkte till tornby efter ett tag och köpte alla klappar till felicia.
blev en hel del (a) men hon är värd allt!
tror hon kommer bli superglad.
gick även in en sväng på maxi och köpte det sista till julafton.
och en MASSA frukt. så fruktskålen är full nu.

väl hemma gjorde vi kycklingsallad. supergott!
blev aldrig att göra knäck idag..
jag somnade en timme ungefär runt 6 tiden.
senare på kvällen kollade vi på wallander dödsängeln.
emilia kom även förbi en snabbis med en maskin.
underbart! :)

sedan somnade jag som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0