tisdag

En man och en kvinna sitter brevid varann på en bar, båda är berusade och rejält deppiga..
-Kvinnan säger att hennes man lämnat henne, för att hon var för kinky i sängen. -Min fru lämnade mig för samma sak, säger mannen. Dom kom att tänka på att dom hade mycket gemensamt o beslutade sig för att gå hem till henne för kinky sex. När dom kommit dit går hon in i badrummet för att ta på sig något bekvämare. Ut kommer hon i svart läderdräkt,piska, handbojor och en 30 cm lång gummikuk.hon går ut i köket och hämtar tacosås och grädde. Hon ser mannen som tar på sig jackan och frågar då - Skulle vi inte ha kinky sex ? Han vänder sig om och säger - Jag har just våldtagit din hund och skitit i din handväska,jag är klar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0