torsdag

hänt lite allt möjligt de senaste dagarna..

har kommit på ett system vi testar för att försöka få
felicia att lära sig somna själv i sin säng efter vällingen.
hon var jätteduktig på det ett tag, men sen fall det tillbaka.

men nu kör vi igen så får vi se :)
dags att hon lär sig.

hon kom in och la sig bredvid mig halv 2 inatt,
och så tog det 45 minuter att få henne somna igår.
och ja, sent blev det. kanske pga att hon sov sen middag, och länge.

jeff började vid 7 imorse så han var uppe tidigt.
jag vaknade jag med men lyckades att somna om vid 7.
självklart skulle hon som bor under börja skälla som tusan på sina hundar
även denna morgon som de flesta andra. så pluttan vaknade!
mindre roligt!
felicia låg och sjöng lilla snigel och bä bä vita lamm i typ 15 min :P
vid 8 gick vi in till hennes rum och la oss.
hon somnade närmare 9 och vaknade vid 10 igen typ.
även denna gång av att det lät som tusan nedifrån!

har kollat på ronja rövardotter nu på förmiddagen.
jeff slutar vid 3 så då får vi se vad vi hittar på för något :)

jag känner mig bättre för stunden iaf.


mitt liv var ju inte så intressant
som jag själv verkade tro enligt dig.
varför "plågas" du då med att läsa
den flicka lilla?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0