torsdag

nu har farfar varit här.
felicia fick ett par fina fårtofflor.
som hon vägrade ta på sig när han var här.
men sen så fort han gick så skulle jag hjälpte henne.
"mysiga" sa hon när de väl satt på fötterna :)

imorse så var jag uppe innan felicia för att ringa
samtal. nu är jag inte orolig längre. så skönt!
känns ännu skönare om jag får som jag vill sedan.
hon tyckte iaf att det lät som en bra idé.
men först skulle hon prata med en viss person.

nu är det bara att plocka undan lite hemma igen.
för vid 14 så är det besiktning som gäller.
får se om vi går iväg en sväng innan eller efter :)

imorgon är det nyårsafton.
då är det jobb som gäller
mellan 7-13.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0