torsdag

oj oj, älsklingen ringde och väckte mig för en sisådär 10 minuter sen.
var inte igår man sov så här länge!
nu har jag faktiskt lite ångest till och med :P

igår kväll så träffade jag carro och thinee.
vilket var evigheter sen!
men hann inte umgås med dom så länge då
jag och min fästman skulle gå och se på shrek i 3D.
var riktigt bra faktiskt :)

efter det så åkte vi hem till ove och barnen för att hämta mammas cykel.
jeff hade fått för sig att den bara skulle in där bak i bilen med
barnstol och hela fadderullan. och det gick ju självklart inte.
så jag cyklade hem :)
kom till och med före honom till mamma där vi skulle mata kaninerna.
blixten kallas jag!


efter att allt det var klart så åkte vi hem och bara myste.
inatt har jag drömt riktigt sjuka drömmar.
svåra att förklara. usch,hatar sånt.


nu sitter jag iaf här i sängen och kollar runt i lägenheter
och har insett att det behövs en storstädning. men, orkar man det nu?
innan felicia kommer hem vid 4 tror jag nog att det är gjort ;)

jeff slutar vid 3. sedan ska han bara till expert och göra lite papper.
sen när han är färdig ska vi åka och köpa vattenpipa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0