måndag

säger som felicia : "oh herregud!"
denna natt var som de senaste, fast värre.
pluttan somnade ju somsagt innan 7 igår kväll typ.
hon har börjar prata en massa i sömnen.
jag,jeff och felicia somnade efter 12..

runt 2 hör jag felicia skrika innifrån sitt rum:
-mamma!
-Ja hjärtat,vad är det?
-Jag älskar dig, kommer till dig nu!

mitt lilla hjärtegryn.

sedan så fick hon något ordentligt ryck, minst sagt.
hon höll på som en ordentlig pajas och vägrade att somna.
under tiden hade jag så jävla ont i magen. usch!
emmy satt och skrattade hela tiden och då är det ju inte alls
kul att sluta såklart.
hon klättrade upp till jeff och viskade god natt och att hon älskade honom.
han sov sov en stock :P

sedan la hon sig bredvid mig och petade på min näsa där jag har fått en finne.
-vad är det mamma?
-det är en finne.
vet ni vad skitungen gör då. hon suckar och säger: "oh, herregud!"
och vänder ryggen mot mig. hahaha. så rolig.. kläcker så underbara saker.
man undrar verkligen vad hon får alla saker ifrån.
hon somnade innan 5 :O
då somnade jag med typ.
pluttan vaknade ändå vid halv 9.
så då ringde jag mvc på en gång.
så idag ska vi åka dit!


nu blir det att fixa lite här hemma och fixa iorning
sig för att sedan bege sig.
denna dag får bli riktig lugn då jag inte alls känner mig bra.
hoppas provsvaren går fort!

karln slutar vid 3 idag.
så det ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0