måndag

kom till mvc efter 1.
var så otroligt kissnödig så trodde jag
skulle kissa på mig på bussen dit.
det skulle väl sett bra ut?
felicia skulle nog skrattat om inte annat. haha.

efter det så gick vi till stan.
felicia åt en burgare på mcd.
var riktigt populärt kan jag lova.
hon åt upp nästan hela :O
var nog första gången på länge hon åt så "bra".

jeff slutade somsagt vid 3 idag så jag och felicia åkte med honom hem.
emmy stannade kvar på stan där hon skulle möta en kompis.

när vi väl var hemma så somnade jag rätt så fort.
har somsagt så jäkla ont.

emmy kom hit vid 6 tiden för att umgås lite.
mamma jobbar så hon ville inte hem.
jeff vaknade för en stund sen.
han känner sig tydligen inte heller speciellt pigg.
usch för detta!
pluttan har börjat hosta mer och mer nu och näsan rinner fortf.
hon somnade i sin säng vid 7.
så duktig så. hon har inte sovit något idag heller så hon var seg.

karln kom hem för en stund sen med semlor till oss.
order från mig ;D

 

bjuder på lite bilder på fettot idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0