onsdag

jeff började 7 även denna dag.
jag har drömt så sjuka drömmar inatt.
hatar dessa jävla mardrömmar man alltid ska
lyckas drömma när man är gravid.
de är värre än värst.
hade förträngt hur det var med felicia.
men nu har jag lyckats bli påmind.
alltid ska det handla om felicia,jeff eller bebisen.
och det är inga roliga grejer heller.. usch!

mamma smög iaf in här närmare nio för jag och felicia låg
fortfarande och sov när hon skulle lämna arnold.
skönt det. men direkt när mamma stängde dörren så lyfter felicia
upp huvudet fast hon ej är vaken och ropar: "arnold och mormor!"
haha. men mamma hade redan gått men hon fick en massa morgonpussar
av arnold. det tyckte hon om.

har haft småont i magen idag och kräkts (som de flesta andra dagarna).

när klockan var närmare 4 tog vi på oss alla kläder för att gå bort
mot mamma och möta henne och tindra.
tjejerna hade inte setts på över en vecka.
felicia var duktig och gick hela vägen i snön.
men det tog sin tid kan jag lova ;D
när vi väl var utanför mamma så skulle felicia sedan
gå bort till netto medan tindra satt i sin vagn.
felicia hade sin i vagn i våran bil.

sedan gick vi hem till mamma och tindra igen.
där blev det varm smörgåstårta. gott gott!

tjejerna lekte för fulla muggar tills tindra skulle hem till sin pappa.

felicia lekte med tindras dockskåp när tindra hade åkt.
av någon anledning så säger hon "n" bebis..
man kan ju undra vem som lärt henne det ordet!?
det är absolut inget ord vi använder här hemma.
men har ju mina aningar på vem det kan vara som lärt henne.
bra där, bra!

jeff kom efter jobbet.
sedan skjutsade vi iväg mamma efter.
sedan styrde bilen hem.

väl hemma sövde karln felicia medan jag färgade håret.
och vet ni? jag fick utslag på hela min vänstra kind.
superfint var det! haha. skulle tagit kort egentligen.
men är sådant man kommer på i efterhand.
vet att vissa säger att man absolut inte ska färga håret när man är gravid.
medan andra säger att det inte spelar någon roll.
eftersom jag gjorde det när felicia låg i magen utan problem så tänkte
jag ju inte direkt på att jag kunde reagera denna gång.
men det försvann under natten :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0