söndag

somnade rätt så sent inatt ändå.
låg och kollade på en och annan film.
vaknade några gånger imorse, men somnade om.
sedan vaknade jag helt vid 11. så sov länge ändå :)

jeff åkte för att köpa fil till mig.
har fått dille för fil med flingor och socker
sen jag var på sjukhuset. så gott!

efter det så började jeff dra ut alla kläder i byråerna och garderoberna.
och herrejävlar säger jag bara! typiskt mig att säga att vi inte har kläder.
men tro mig, hela jäkla vardagsrummet fylldes med kläder på några minuter. haha.
så jag låg på madrassen och jeff höll upp plagg så fick jag säga i vilket hög de skulle :P

så det tog sin lilla tid. annars har det mest varit lugnt idag.
var bjudna på middag hos pappa vid 18.
så åkte straxt efter 17 då vi hade två stora soppsäckar med kläder
att lämna hos myrorna.

när vi väl kom till pappa blev det köttfärsås med spagetti.
och jag kan ju säga att det var riktigt länge sen jag var så hungrig.
så åt riktigt mkt. kanske lite för snabbt. men det fick man ta sen :P

åkte hem lagom till solsidan började. så bra!

imorgon kommer min prinsessa hem! äntligen.
men känns ändå på ett sett som att dessa dagar har gått fort
bara för jag legat på sjukhuset.
så det har inte varit lika jobbigt som det är annars när man är hemma och väntar.
min plutta! ♥

 

nu ska jag mysa med min karl till någon bra film.
men innan jag kryper ner ska jag ta en primperan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0