tisdag

dagen började lite innan 9 idag.
gick upp och gjorde frulle till mig och sessan.
eftersom hon äter ganska så dåligt så tjatade jag lite på henne
för att hon skulle få i sig något.
gissa vad hon kläcker för kommentar då?!
-"ja ja ja, lugna ner dig mamma herregud! jag äter ju!"
hahaha. jag kan lova er att jag låg dubbelvikt av garv, nästan ;D

vid 12 så gick bussen till stan.
kan lova att bussen var så jävla varm så svetten rann på
både mig och felicia. trodde jag skulle dö där ett tag!
vi gick och köpte dricka så fort vi kom fram till stan iaf.
felicia tog en hello kitty :)

hon var så sommarfin idag min lilla fis.
men hon är ju så liten och tunn så hon fick gå och dra upp
brallorna en stup i kvarten. (de ska vara trekvarts)




det gick bra hos barnmorskan.
mötte upp fanny utanför för hon ville följa med in.
maria måste sagt fel förra gången och ångrade sig angående fixeringen på bebisen.
den var inte fixerad än men låg så pass långt ned iaf.
troligtvis så fixerar den sig inte fören allt börjar.
hjärtljuden var uppe i närmare 180 i början! blev lite orolig.
hon frågade om jag hade ätit och så nyligen vilket jag inte hade.
men sedan stängde hon av den och kollade igen efter typ 15 sek.
men då fick jag inte se vad de låg på :/
sen såg jag i papprerna att hon hade skrivit 162..
så blev lite orolig faktiskt. är rätt så högt med tanke på att det brukar vara lägre och
den rörde inte på sig heller när hon kollade med dopplern. för det är ju då hjärtljuden ökar liksom..
ajja, jag har iaf känt bebisen massor och så.
men blir lite orolig så det inte är så att den har bajsat i vattnet eller något..
kändes som maria borde haft lite mer koll. men, jag litar väl på henne.
annars så såg allt bra ut.
nu har jag gått upp +9 kilo. men lär väl bara bli mer och mer.
allting kommer nu i slutet. haha.


när vi var klara där så följde vi med fanny hem.
hampus var där så felicia blev rätt så lycklig!
fanny skulle iväg och bada med sina kompisar så hon
åkte rätt så fort.
hampus och felicia gick ned och köpte mcd.
tror ni man har bra sikt på folk från mammas lägenhet? ;)



när klockan blev efter 15 så skulle även hampus åka iväg.
så jag och felicia tog en buss hem ungefär samtidigt.
även denna gång var bussen hur varm som helst.
men nu var iaf fönstrerna öppna.
felicia var så snäll så hon bjöd alla på bussen på underhållning på vägen hem.
hon satt och sjöng något operaliknande.
tror det tog typ 30 minuter för oss att gå hem när vi väl gick av bussen.
vanligtvis tar det max 5. men felicia var så otroligt jäkla trött och tjurig så hon
skulle stanna överallt! men när vi väl var hemma så satte jag henne i ett bad iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0