fredag

har inte haft tid att skriva. fullt upp...
igår så var jag på kvinnohälsan. vilket resulterade i magont resten av dagen.
efter besöket där så åkte vi till ikea för att köpa ramar till korten på barnen som
jeffs pappa ville ha i 50 års present. det blev superfint!
när vi kom hem så tyckte jag felicia var lite pippligare än vanligt. men hon var inte varm.
de var på hockey med jeffs pappa på kvällen.
hon hade inte velat äta någonting, inte ens godis!
när hon kom hem var hon jättevarm. tog tempen och den slutade på 39.2
så pluttan somnade på en gång. jeff sov på madrass inne hos henne.

hon fick en supp inatt då tempen låg på samma grad typ.
men imorse så mådde hon bättre. men var inte lika mycket GO i henne som annars.
så vi myste bara en massa, jag,felicia och eddie.
när klockan blev efter 13 så kom felicias pappa..25 minuter sent, som vanligt!
hatar verkligen folk som snor av andras tid hela jävla tiden.
sedan hade felicia gått runt och väntat jättelänge med. så tråkigt att det ska drabba henne.
men men, spelar ingen roll hur många gånger man säger till. det kommer aldrig in något ändå där.

eddie var inte alls glad efter att felicia åkte.
och jag har dåligt samvete över att hon inte är hemma så jag kan pyssla om henne.
mår skitdåligt över det :/ men vet att jag inte ska göra det egentligen.
hon sa själv att hon ville åka till sin pappa fast hon var sjuk..

jeff slutade jobbet vid 18. så nu har vi ätit och så.
kollat på idol. eddie sover sen 2 timmar tillbaka ungefär.
själv sitter jag och ska boka en klipptid (tror jag).
är så jävla feg men nu är det ta mig tusan dags för en förändring!
ska klippa av allt det slitna! tur att håret växer ut sen ;)

imorgon ska vi fira jeffs pappa som fyllde 50 år igår somsagt.
får hoppas att eddie inte blir sjuk nu under natten för han var riktigt pipplig
nu på kvällen. och min mage gör fortf ont..

nu ska vi betala räkningar och sedan ska vi fan sova. iaf jag!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sarah

Vilken fin blogg du har!

Hoppas kalaset för Micke var trevligt.

( och innan du undrar vem fasen jag är, så kan jag erkänna:), ja det är Susies syster, vi var o hälsa på er en gång:)

2011-09-24 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0