måndag

det är så märkligt..enda sen igår när vi var hos mamma så
känns det som morfar vill hälsa på något sett..
först igår så var det en fjäril inne hos mamma som vägrade få hjälp ut.
helt galen var den och flög runt oss alla i vardagsrummet.
efter ett tag satte den sig i mammas lampa.
tillslut så satte den sig i hampus hand så han skulle släppa ut den.
men då var den påväg in igen.
och alla som känner mig vet vad sammanhanget mellan morfar och fjärilar är.




sedan imorse när vi gick på raksträckan bort mot felicias dagis så kommer det
ca 100 menter framför oss en cykel. varav farbrorn på cykeln början vinka en massa.
jag vände mig om för att se om det var någon bakom oss, vilket det absolut inte var.
och den farbrorn, är så otroligt lik morfar på något sett!
har sett honom en gång innan för några veckor sedan och då bjöd han på ett stort leénde.
är lustigt sånt där..
men samtidigt så får man en känsla av att han tänker på oss alla :)


när jag och eddie kom hem imorse så skulle vi slappa. jag hade hoppats på att eddie
skulle kunna sluta sina ögon i åtminstånde en timme, men det blev 30 minuter.
under dom minutrarna så låg jag under två täcken och frös som bara satan!
vet inte om jag har feber. fy. är inte alls ofta jag har det.
nu har eddie legat i sitt labangym i typ 10 minuter och han somnade efter 2! snorunge :P
att det ska vara så svårt att sova när mamma vill det och man har tid till det.
men men, så är det ;)
nu är det dags att bära ner lilleman till vagnen där nere och knalla bort för att hämta hem
vildingen från dagis. om jag inte misstror mig så är hon nog riktigt trött när vi kommer hem.
hon somnade inte fören efter 22 igårkväll och sedan så väckte ju jag henne tidigt imorse.
så det kommer nog bli en riktigt glad dam resten av dagen.. hmm.. eller inte.

jeff slutar vid 18 ikväll.

just det, på torsdag när jeffs pappa fyller år så har han bjudit
med sig jeff och felicia på hockey.
tror felicia kommer tycka det är roligt.
innan det på dagen så är det dags för besök hos
kvinnohälsan för min del.


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

såklart att morfar finns där och tittar till er! <3

2011-09-19 @ 20:43:49
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0