fredag

Svenska sjukvården ligger inte högt upp på min lista för stunden.

Jag var ju på jourcentralen i lördags och fick furadantin utskrivet mot uvi. Det skrev människan ut till mig utan att kolla varken sänkan eller kisset på mig. Lustigt nog.. Det enda hon gjorde var att slå lite i ryggen för att se om jag reagerade på ont i njurarna. Även fast jag sa att jag har haft mycket problem med uvi och legat inne för njurbäckeninflammation+att jag sa att jag hade ondare än vanligt så tog besöket bara 3 minuter.

Och vet ni? Självklart har skiten kommit tillbaka. Slutade med medicinkuren i föregår. Idag känner jag mig febrig.
Så antar att det får bli ett besök på VC.
Hoppas att Jeff kan få gå ifrån jobbet en sväng för att följa med..inte det lättaste att gå dit med två bråkiga barn och inte veta hur länge besöket kommer ta.
De är ju trotsallt inte så snabba för det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0