lördag

Igår kom Jenny och Jollan och hämtade mig och ungarna. Blev lite ärenden innan vi åkte ut till deras stuga.
Danne och Jeff kom efter att de hade slutat jobbet på kvällen.
Blev att grilla och sitta ute och snacka skit. Riktigt mysigt.

Sen kvällen/natten blev lite kaotisk men det redde ut sig till slut.
Livet är inte kul utan lite dramatik!

Imorse så tyckte Eddie det var dags att vakna 06.30 även fast han var vaken två timmar på natten och somnade sent.
Tor det beror på att det var för ljust.
Även Felicia tyckte det var en bra tid att vakna på, eller okej Eddie väckte henne med sitt snack.
Blev att vi tre tog en morgonpromenad och så lekte vi lite.
Innan 09 gick vi in till de andra i stugan för då var de kalla om händerna.

Resten av dagen har spenderats i stugan lite och även på Ljungsbro marknad.

Nu är jag snart hemma. Varit i två timmar eller nåt på stan. Jag och mamma skulle kollat på takida men det regnade som fasen och så fick man inte ha paraply där inne+att Arnold var med också.
Men sånt super stort fan är jag inte så gjorde inte så mycket.
Köpte istället med oss mat och gick upp till mamma.

Snart är jag hemma och ska mysa med min man ska jobbar ett tolv timmarspass imorgon.

Får se vad jag och ungarna ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0