lördag

Städade som sjutton i värmen igår. Men man kan ju inte skjuta upp städningen hur länge som helst. Skönt att ha det gjort.
Blev sedan en promenad bort till tempo för att handla lite med Jeff och åka hem med honom. Lite lek på gården och sedan gick vi in för att äta tacos.
Gick sedan ut igen. Felicia kom nog inte in förrän 21 tiden. Jeff var ute med henne tills dess medan jag sövde Eddie.

Inatt har jag sovit lite sådär. Nu kan jag fan inte tänka att skiten ska gå över för det gör det inte. Så antar att det kommer bli ett besök på jourcentralen idag. Innan Jeff börjar jobbet vid 15. Japp, han ska jobba extra idag och slutar vid 20.
Får väl se vad jag och ungarna ska hitta på dom timmarna. Är ju inte toppenväder ute direkt..

Kollade igenom mina bilder förut. Lustigt att närmare hälften är fullt med bilder på Felicia som hon tagit själv? Sötnöt.

Ungarna har suttit som ljus och kollat på Pippi i soffan. Eddie satt still i kanske 5 minuter, tills han upptäckte att jag tog kort på dom för då ville han pussas.

Snart ska vi väcka pappa Jeff och äta lite frukost. Vid 10 skulle det komma något och kolla på skötbyrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0