måndag

Från att vakna till att sitta på bussen imorse tog 30 minuter. Starkt jobbat tycker jag allt med två ungar. Höhö.
När vi kom till stan gick vi raka vägen till mcd för att äta frukost. Felicia ville ha pannkakor.
När vi var klara gick vi upp till mamma där vi är nu för att kolla Arnold när hon jobbar en liten sväng.

Jag har suttit i telefonen med US nu och frågade varför Felicia inte fått någon tid än.. Trött jag blir på sjukvården ibland. De hade inte ens koll.
Men nu bad jag dom skicka rapport till VC så Felicia kan lämna blod när vi ändå ska dit sen.
Nu väntar jag på att VC ska ringa så får vi se vad de säger.

Tror mamma skulle ta Eddie under tiden jag och Felicia är där sedan. Kan ju underlätta lite. Måste även hinna köpa emlaplåster innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0