tisdag

Nudisten kom sedan igår framåt kvällen.
Efter att Eddie somnade följde jag med henne för att fixa lite saker. Slutade med att klockan blev så mycket så jag stannade över i hennes nya hem.
Men natten blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. En bilfärd så var vi hemma i tallboda och somnade lagom tills det var dags att gå upp.

Vi gick och lämnade pluttan på dagis. Väl hemma sedan somnade Eddie.
När han vaknade så åkte vi en snabbis till Tornby för att handla.
Var sedan dags att hämta Felicia på dagis. Tog en sväng till Ö&B innan vi åkte hem.

Nudisten åkte hem för ett par timmar sedan.
När Jeff kom hem så åkte han och Felicia och storhandlade under tiden som jag och Eddie var hemma och lekte och bada.

När de kom hem igen och alla varor var uppackade så hittade vi en sak i frysen.
En påse med LUSSEBULLAR!
Antar att den som spar han har,eller?
Kvällen är räddad iaf.

Nu ska jag mysa lite med Felicia innan hon ska sova. Blev övertid för lilla damen idag.
Efter att hon somnat kan jag lova att jag ska skalla kudden och somna som en stock!

Imorgon väntar mer äventyr för mig och ungarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0